Δικαίωμα υπαναχώρησης για συμβάσεις πώλησης εξ αποστάσεως

Η ρήτρα αυτή ισχύει μόνο για τους καταναλωτές, δηλαδή κάθε φυσικό πρόσωπο που συνάπτει νομική συναλλαγή για σκοπό που δεν μπορεί να αποδοθεί κατά κύριο λόγο είτε στην εμπορική είτε στην αυτοαπασχολούμενη δραστηριότητά τους.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε αυτή τη σύμβαση εντός δεκατεσσάρων ημερών χωρίς να αναφέρετε κανέναν λόγο.

Η περίοδος ακύρωσης είναι δεκατέσσερις ημέρες από την ημέρα κατά την οποία εσείς ή κάποιος τρίτος που ονομάζετε εσείς και δεν είναι ο μεταφορέας κατέλαβε τα τελευταία αγαθά.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας (Πάροδος Αγίου Γεωργίου, Ασπρόπυργος, θέση Συντριβάνι, 19300, Go4Box, Τηλ.: +30 211 777 00 40, Email: info@go4box.gr. ) μέσω μιας σαφούς δήλωσης (π.χ. επιστολής που αποστέλλεται ταχυδρομικώς ή email) σχετικά με την απόφασή σας να ανακαλέσετε αυτήν τη σύμβαση. Εάν κάνετε χρήση αυτής της επιλογής, θα σας στείλουμε αμέσως επιβεβαίωση (π.χ. μέσω email) για τη λήψη μιας τέτοιας ανάκλησης.

Προκειμένου να τηρηθεί η περίοδος ακύρωσης, αρκεί να στείλετε την ειδοποίηση για την άσκηση του δικαιώματος ακύρωσης πριν από τη λήξη της περιόδου ακύρωσης. 

Συνέπειες ανάκλησης

Εάν ακυρώσετε αυτό το συμβόλαιο, θα σας επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εκτός από τυχόν πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν από την επιλογή μεθόδου παράδοσης διαφορετική από τη φθηνότερη κανονική παράδοση που προσφέρουμε) για άμεση εξόφληση και το αργότερο εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημέρα κατά την οποία λάβαμε ειδοποίηση για την ακύρωση αυτής της σύμβασης. Για αυτήν την εξόφληση χρησιμοποιούμε την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός αν έχει συμφωνηθεί ρητά κάτι διαφορετικό μαζί σας. Σε καμία περίπτωση δεν θα χρεωθείτε χρεώσεις ως αποτέλεσμα αυτής της εξόφλησης. Ενδέχεται να αρνηθούμε την επιστροφή έως ότου λάβουμε τα αγαθά πίσω ή μέχρι να προσκομίσετε αποδεικτικά στοιχεία ότι στείλατε τα αγαθά πίσω, όποιο από τα δύο είναι νωρίτερα.

Πρέπει να επιστρέψετε ή να μας παραδώσετε τα εμπορεύματα με δικά σας έξοδα αμέσως και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημέρα που θα μας ενημερώσετε για την ακύρωση της παρούσας σύμβασης. Η προθεσμία τηρείται εάν στείλετε τα εμπορεύματα πριν από τη λήξη της περιόδου των δεκατεσσάρων ημερών. Εσείς επιβαρύνεστε με τα άμεσα έξοδα επιστροφής των αγαθών. Για εμπορεύματα που δεν μπορούν να επιστραφούν κανονικά ταχυδρομικά λόγω της φύσης τους, το εκτιμώμενο κόστος είναι 175,00 €. Ανάλογα με την ομάδα προϊόντων/προϊόντων, ενδέχεται να προκύψουν διαφορετικά έξοδα για την επιστροφή.

Είστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε απώλεια αξίας των αγαθών μόνο εάν αυτή η απώλεια αξίας οφείλεται σε χειρισμό διαφορετικό από εκείνον που είναι απαραίτητος για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητας των αγαθών. 

Πολιτική επιστροφών e-shop

Στη GO4BOX θέλουμε να είστε πάντα χαρούμενοι για τις αγορές σας και ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων μας.

Αν αλλάξατε γνώμη ή παραλάβατε προϊόν σε διαφορετική κατάσταση απ’ ότι περιμένατε, θα φροντίσουμε την αλλαγή του και θα βρούμε μαζί αυτό που θέλετε, αρκεί να πληρούνται τα παρακάτω:

Γενικοί όροι

Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.

Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από τη GO4BOX και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.

Ακύρωση παραγγελίας

Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Για να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε είτε να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση: info@go4box.gr, είτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 211 777 00 40 (για κλήσεις από σταθερό με χρέωση σύμφωνα με τη τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας).

Στην περίπτωση που έχετε ήδη προχωρήσει σε εξόφληση της παραγγελίας σας και η παραγγελία σας δεν έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία, τότε θα σας επιστρέψουμε άμεσα την χρηματική αξία που αντιστοιχεί, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, Pay Pal, My Bank).

Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία , τότε η επιστροφή της χρηματικής αξίας της ακυρωθείσας παραγγελίας, θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, Pay Pal, My Bank), μόλις τα προϊόντα επιστραφούν στην GO4BOX.

Αν δεν μπορείτε να επιστρέψετε μόνοι σας τα προϊόντα που έχετε αγοράσει από το online κατάστημα GO4BOX      (www. Go4box.gr), η συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφοράς μπορεί να τα επιστρέψει για εσάς με μία επιπλέον χρέωση. Η χρέωση για τη μεταφορά των προϊόντων σας εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας και τις διαστάσεις των εμπορευμάτων.

Όποιο τρόπο και αν επιλέξετε για την αίτηση επιστροφής των προϊόντων, το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των εμπορευμάτων.

Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση. Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος.

Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να φροντίσετε να το επιστρέψετε σε άψογη κατάσταση, μαζί με όλα τα μέρη και τα εξαρτήματα από τα οποία αποτελείται. Συμφωνείτε να φροντίζετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που τα παραδώσετε στη GO4BOX ή στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία .

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η GO4BOX δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Μεταφορά επιστρεφόμενων προϊόντων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, επιβαρύνεστε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των προϊόντων. Η παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων θα μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από τη διεύθυνση που είχατε δηλώσει εξαρχής για την αποστολή τους και την οποία μας έχετε υποδείξει γραπτώς.

Συμφωνείτε να δώσετε στην GO4BOX όσο το δυνατό περισσότερες λεπτομέρειες για τη διεύθυνση παραλαβής των εμπορευμάτων, για παράδειγμα όροφος, δυσκολίες πρόσβασης του μεταφορέα/courier, ύπαρξη ασανσέρ, στενές σκάλες, κτλ., προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία παραλαβής από το χώρο που θα μας υποδείξετε. Συμφωνείτε ότι θα υπάρχει κατάλληλη πρόσβαση στο χώρο για την παραλαβή των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων.

Αν ο μεταφορέας/courier θεωρήσει ότι η παραλαβή των προϊόντων από το χώρο που θα υποδείξετε, μπορεί να προκαλέσει φθορά στην περιουσία σας, θα σας ενημερώσει προφορικώς και θα το καταγράψει στο έντυπο παραλαβής. Μπορεί να υποδείξετε στη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών/courier να συλλέξει τα προϊόντα παρά την υπόδειξη αυτή, παρόλα αυτά δε θα είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημία μπορεί να προκληθεί στην περιουσία σας ή τα εμπορεύματα δεδομένου ότι η συλλογή των προϊόντων θα γίνει με την πρέπουσα προσοχή και φροντίδα.

Συμφωνείτε να δώσετε στο συνεργάτη όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε, συμπεριλαμβανομένων όλων των μερών και των εξαρτημάτων που τα απαρτίζουν. Κατά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων από το μεταφορέα θα υπογράψετε ένα έντυπο παραλαβής για να πιστοποιήσετε ότι πραγματοποιήθηκε η παράδοση στο μεταφορέα. Το έντυπο παραλαβής θα σας δοθεί από το συνεργαζόμενο μεταφορέα/courier.

Αν δεν δύναστε να είστε ο ίδιος παρών κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων από το χώρο, μπορείτε να ορίσετε ένα εκπρόσωπο που θα αναλάβει αυτή τη διαδικασία εκ μέρους σας. Ο εκπρόσωπος αυτός θα πρέπει να είναι ενήλικος και ικανός να επιβλέψει την παραλαβή των προϊόντων σας αντί για εσάς.

Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων

Εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, PayPal) εκτός αν επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής για τον οποίο θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς. Επιπλέον, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που δαπανήσατε για τα κόμιστρα μεταφοράς των εμπορευμάτων που αγοράσατε μέσω του online καταστήματος GO4BOX (www.go4box.gr) στο χώρο σας (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος μεταφοράς άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο που εμείς προσφέρουμε).

Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφοράς/courier.

Αποστολή

παράδοση μόνο εντός Ελλάδας

Τα προϊόντα μας συνήθως παραδίδονται μόνο εντός Ελλάδας.

Δίκαιη ρύθμιση του κόστους αποστολής

Τα έξοδα αποστολής μας ρυθμίζονται δίκαια και με διαφάνεια και υπολογίζονται μεμονωμένα ανάλογα με το είδος και τον κατασκευαστή και δεν περιλαμβάνονται στις τιμές του προϊόντος. Τα πραγματικά έξοδα αποστολής που προκύπτουν για την επιθυμητή παραγγελία σας θα εμφανίζονται στο καλάθι αγορών στα έξοδα αποστολής.

Παραλαβή εμπορευμάτων απευθείας από τα υποκαταστήματα του κατασκευαστή

Για ορισμένα είδη είναι δυνατή η παραλαβή τους απευθείας από τα υποκαταστήματα του κατασκευαστή. Εάν είναι δυνατή η συλλογή, αυτό θα εμφανίζεται στη σελίδα λεπτομερειών του προϊόντος και στο καλάθι αγορών.

Άμεση αποστολή μετά την παραλαβή της πληρωμής

Τα προϊόντα σας θα αποσταλούν αμέσως μετά την παραλαβή της πληρωμής. Πληροφορίες σχετικά με τους αναμενόμενους χρόνους παράδοσης μπορείτε να βρείτε στη σελίδα λεπτομερειών του προϊόντος.

Για είδη με “χρόνο παράδοσης κατόπιν αιτήματος”, η εξυπηρέτηση πελατών μας θα χαρεί να σας βοηθήσει τηλεφωνικά στο 211 777 00 40 ή μέσω email στη διεύθυνση info@go4box.gr

Λάβετε υπόψη ότι πολλά από τα αντικείμενά μας δεν μπορούν να σταλούν ως πακέτο, αλλά πρέπει να αποσταλούν ως γενικό φορτίο/ογκώδη αγαθά σε παλέτες μιας χρήσης από έναν μεταφορέα. Ο παραλήπτης των εμπορευμάτων είναι υπεύθυνος για την εκφόρτωση της παράδοσης. Για γενικό φορτίο/ογκώδη εμπορεύματα, ενδέχεται να απαιτείται επιτόπου ανυψωτικό όχημα για εκφόρτωση.

Σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την παράδοση των αγαθών σας

Κατά την αποδοχή των εμπορευμάτων, φροντίστε να τα ελέγξετε για ποσότητα, κατάσταση και τυχόν ζημιές. Εάν υπάρχει κάποιο ελάττωμα, όπως λείπει ποσότητα ή ζημιά (ιδιαίτερα στη συσκευασία), φροντίστε να το τεκμηριώσετε στο σημείωμα παράδοσης/φορτωτική της εταιρείας αποστολής και όχι στο δελτίο αποστολής. Στη συνέχεια αναφέρετε το ελάττωμα, εάν είναι απαραίτητο με φωτογραφίες της ζημιάς, στην εξυπηρέτηση πελατών μας τηλεφωνικά στο 211 777 00 40 ή μέσω email στο info@go4box.gr. Μεταγενέστερα παράπονα που δεν σημειώθηκαν στο δελτίο αποστολής/φορτωτική του μεταφορέα κατά την αποδοχή δεν μπορούν να γίνουν δεκτά. Εάν δεν ακολουθηθεί αυτή η διαδικασία που περιγράφεται, δεν θα είναι δυνατή η επεξεργασία ή ο διακανονισμός της ζημιάς